اسلایدر

به درکـــ

از تو نه از خودم پُرم...
Home Me Bax Back Design Khat Chat
به درکـــ

 

2Afm میگه   :

 

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی

اگه منو نمیخوای نداره هیچ عیبی ...

اما من میگم   :

 

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی

اگه منو نمیخوای به درک هرررررری!



نظرات شما عزیزان:

melodypatogh
ساعت20:25---26 تير 1394
سلام
بدو بیا اینجا دوستای جدید پیدا کن
عکس ، اهنگ ، وبلاگ ، و خیلی چیزای دیگه رو به اشتراک بزار



طاها
ساعت11:49---25 تير 1394
دلت را بتکان.....
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین....
بگذار همانجا بماند.....
فقط از لابه لای اشتباهایت ، یک تجربه را بیرون بکش....
قاب کن..... وبزن به دیوار دلت....
اشتباه کردن ، اشتباه نیست.....
در اشتباه ماندن ، اشتباه است.....
" فروغ فرخزاد "


A!da
ساعت23:58---21 تير 1394
اورین عشقولم
پاسخ:نفسمی


طاها
ساعت21:17---21 تير 1394
آه دخترکی با کفش های کتانی
با آن رویاهای آبکی
چه ساده به احساس پاک تو میخندیدم
نفهمیدم در پس آن نگا های کودکانه ات
چیست
که وجود این خیابان های شهر غمگین را به لرزه وا می داشت
من حال می فهمم
که با پاهای لرزانم تن عریان کوچه پس کوچه های را تحریک می کنم
با احساسی گنگ و مبهم
به جایی می روم که نمیدانم
به کسی فکر میکنم که نمیشناسم
حال تو را می فهمم
این تقاص خنده های من بود
که زمانه بر من تحمیل کرد
من همیشه به این فکر میکنم
که تو هنوزم با آن کفش های کتانی
در کدامین نقطه ی مبهم این شهر
بدنبال آن احساس پاک خود می گردی؟!
سلام خوبی اینم یه نوشته از خودم
پاسخ:ایول..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ farimah


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ڪدموس اسمایلے

کد آهنگ